sobota 10. mája 2014

Mackie 1991

Mnohí ste sa rozhodli pofotiť svoje bábiky s rovnakými tváričkami. Priznám sa, že ma tento nápad nadchol a tak som sa rozhodla, že sa o to pokúsim aj ja. Prvou bude Mackie, ktorá nesie rok 1991, teda rok, kedy sa narodil môj bráško. Ja mám 5 rokov a myslím si, že slovíčko Mattel poznám zatiaľ iba so sloganu "Tá pravá od Mattela" Túto tvár nesie mnoho zberateľských ale aj playline Barbie. Videla som ju v rôznych kombináciách farieb vlasov a očí. Veľmi pekné sú červenovlásky s touto tvárou, napríklad Škótka.

Momentálne sa v mojej zbierke nachádzajú 4 dievčence s touto tvárou. 3 zberateľské a jedna playline. Všetky štyri majú modré oči, 3 blond vlásky, 1 tmavohnedé. Kto pozorne sleduje môj blog, vie, že jedna slečna s touto tvárou moju zbierku opustila...

Brunett

Blonds

Playline

Zberateľské

Ružovkovoústočkové

Červenoústočkové

Spolu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....