nedeľa 11. mája 2014

2012 Barbie in a Mermaid Tale - Swim and dance meriamd Barbie brunett - Akula

Ako názov prezrádza bábika pochádza z filmu Barbie in a Marmaid Tale. Akula bola mojou šiestou bábikou v zbierke, prišla mesiac po Mary a je presne z toho istého Dráčika :-)
Jej meno znamená žralok po rusky a boli tak za druhej svetovej vojny označované isté ponorky (zdroj my best friend Viky)
Bábika má otočný chvost, ktorý treba natiahnuť a potom sa točí (vo vode by mala plávať a točiť sa) viď reklama

Bábika má v sérii ešte blond kamarátku, no mne sa v začiatku zbierania páčili vždy tmavovlásky viac ako blond

Moja Akula má podobne ako mnoho mojich morských panien tváričku Summer 2003

Na Akule sa mi páčia hlavne jej veľké náušnice

Väčšinou mám Akulu postavenú na chvoste

Vystretá je naozaj veľmi veľká

Bábika mala v balení dva kvietky na ruku a super ozdobnú sponku do vlasov


Akula je tiež moja obľúbená "color-change"...tu môžete vidieť obe farby jej melíru....svetloružová je za tepla, červenoružová za studena


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....