nedeľa 18. mája 2014

Teresa 1990

Myslím, že keď sa v zberateľskej komunite povie moje meno, tak v podvedomí sa Vám vynorí práve táto tvárička a možno je to v mojom srdiečku ako v tejto pesničke

Je jednou z mojich najobľúbenejších tváričiek, pretože má taký krásny úsmev. Čisté slniečko. Myslím, že je obľúbená u zberateľov. Vyskytuje sa tak u zberateľských ako aj u playline Barbie. U mňa má túto tváričku v priemere každá štvrtá bábika :-) Nesie rok 1990, keď mám 4 roky a ešte chodím do škôlky a myslím, že Barbie ani nepoznám, milujem mončičákov :-)

Spolu


BB

Collectors

Beloved twins

Soft body

FF girls

Alisa, Anabell, Andrea, Martina, Aicha, Xénia, Skylar, Klára, Adriana a Abby

Beach girls

Esmeradla, Mischelle, Kate a Anetka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....