štvrtok 15. mája 2014

2006 Beach Fun Christie - Nicole

Dnes vám predstavím čokoládku, ktorú mám už pomerne dlho. Odkúpila som ju od Lilly. Celkom sme sa nasmiali, keď sme zistili po mailoch, že sa poznáme z blogu :-)
Táto bábika sa mi jakživ páčila a veľmi som po nej alebo po Lei z tejto série veľmi túžila.


Niekto si spomenie, že v kolekcii 35 bola z tejto série Summer, ale keďže bola nahá, posunula som ju ďalej. Táto séria má aj bazén

Nicole síce prišla ku mne v pôvodnom oblečení a so všetkými doplnkami, ale mňa ju lákalo prezliecť a predstavím Vám ju v kaki nohaviciach, tričku a bundičke prírodnej farby.

Prvé fotky vznikli u nás na balkóne, bolo krásne teplo a slnečno, nie ako teraz posledné dni :-(






Veľmi sa mi páči jej tvárička


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....