sobota 5. júla 2014

Predbehli sme sa <3

Názov článku možno trošku napovedá, možno nie, tak vysvetlíme. Krásky v tomto článku predbehli svojim príchodom bábiky z ich sérií, ktoré som si kúpila pred nimi, ale keďže obe som zakúpila v USA, tak dievčatá z ČR a SR ich príchodom predbehli. Myslím, že v prípade slečny z BB001 nie je ťažké uhádnuť, ktorú slečnu Ghoopi predbehla. Áno, presne tak, mojim posledným prírastkom do BB001 bude vysnívaná "Snehulienka". Slečna z BB1.5 predbehla tiež svoju kolegyňu z BB1.5, ale či to bola vysmiatá Carnaval alebo charizmatická GG zatiaľ neprezradím. Bábiky prišli minulý týždeň, Ghoopi vo štvrtok a Skarlet v piatok a fotky vznikli v sobotu. Bolo fajn, že som vybehla hneď v sobotu fotiť, lebo potom v Bratislave nastalo obdobie dažďov.

Ghoopi



Skarlet





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....