nedeľa 6. júla 2014

Model Muse

Mnohí ste možno tieto fotky už videli na FB a mnohí možno aj nie.
Možno si niektorí pamätáte, možno nie, ale keď som pred dvomi rokmi začínala so zbieraním bábik Barbie, mala som voči telu MM (vtedy som netušila, že toto telo a telá Barbie vo všeobecnosti majú nejaké meno) veľké výhrady. U nás sa vtedy v hračkárstvach dopredávali nejaké posledné kúsky z BB001 a ja som si tuším Divu raz aj zobrala do ruky s tým, že TOTO nikdy doma mať nebudem. Dnes vlastním 28 dievčat s týmto telom :-D :-D Aj keď si stále myslím, že toto telo je príšerne chudulinké, už tomu rozumiem a akceptujem to a mám ho rada. Preto som sa aj rozhodla nafotiť svoje dievčence a chalana :-) Len sa ospravedlňujem, že som bola lenivá hľadať ich originál outfity a odfotila som ich v tom, čo mali práve na sebe

Top Model & BB red (odfotila som ich spolu, nakoľko momentálne z oboch sérií vlastním len jednu kočenku)

BB001

BB 1.5


BB002

BB003

Priznám sa, že bábiky so zatvorenými ústami a polootvorenými (aby ma niekto neokríkol, že som sem dala aj Steffie) ma ťahajú akosi viac

Všetci spolu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....