sobota 19. júla 2014

Tenkrát poprvé

Priznám sa, že neviem, kto koľko máte rokov, ale pamätáte si ešte niekto Bravíčko? A rubriku Tenkrát poprvé. Ja áno, moje prvotné pubertiacke časy na ZŠ sú totiž späté s týmto "časopisom". V každom časopise mám rada rubriky, kde píšu čitatelia. Tu to nebolo iné. Táto rubrika bola o prvých milostných zážitkoch, či už o prvej puse, či dokonca o prvom sexe.
Ja sa však na blogu orientujem na bábiky a moje tenkrát poprvé bude o gilotínovaní - teda o oddelení hlavy od tela. Takže moje Tenkrát poprvé:

Všetko to začalo zákazkou na dve Belly Button telá. Zháňala som ich dlhšie, nakoľko sa nikde neobjavovali, až sa objavili kompletné bábiky, ktoré boli v cenovom limite. Prvú som si bola zobrať pred dvomi týždňami v pondelok. Túto bábiku mi ešte rozdelil Viky. Skoro som odpadla, keď to dokázal iba tlakom...žiadne nahrievanie, žiadne pomôcky...iba dve silné ruky...Mala som ešte rozrobenú objednávku od jednej pani, kde by bola druhá bábika s belly button telom, ale pani mi nakoniec balíček neposlala....no comment...už som si aj zanadávala (ako povie Norika ja si aj zap...jem, ale to iba v extrémnych prípadoch)
Takže druhú bábiku som si išla zobrať o týždeň po prvej od rovnakého super milého pána (ktorý sa nehanbí vyjsť von medzi ľudí s bábikou Barbie v ruke. OBDIV!)
Túto bábiku som sa už pokúsila odhlaviť sama. Akosi mi to nedalo. A bez problémov sa mi to podarilo. Dnes, keď píšem tento článok, mám za sebou oddelenie aj zberateľskej bábiky. Ich kotvičky sú trošku iné, a idú inak a pre mňa ťažšie, takže pre mňa to bude asi jedno z posledných pretelení, lebo ma to zase až tak neláka



A takto to vyzeralo vo finále :-)

Ďakujem za pozornosť, krásny víkend!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....