streda 2. júla 2014

Hrad Modrý kameň - 5. časť

Najprv som si myslela, že toto bude posledná časť predstavenia Hradu, ale keď som zistila, koľko fotiek mi ešte ostáva, tak som sa rozhodla urobiť dva články. V tomto si predstavíme ďalšie hračky a hlavný salón. Jednu z mála miestností, kde sú tie tradičné exponáty hradov :-)

Zelená miestnosť

Funkčná krásna železnica

Kam sa pohol vláčik?

Zahraničné hračky



Prvé slovenské bábiky



Krásny plastový tank...myslím, že drahý by mi vedel aj povedať, o aký typ ide, ale momentálne tu pri mne nie, takže možno niekedy nabudúce :-)

Pôvodný Igráčik...mnohí si pamätáte tých pôvodných (priznám sa, že ja nie), mnohí si pamätáte tých nových, ktorí sa myslím ešte stále predávajú. Nikdy som žiadneho nemala a ani z tých nových som si žiadneho nekúpila, hoci som nad tým pár krát premýšľala


Salón




Stále funkčný krásny klavír


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....