nedeľa 13. júla 2014

Bobby On the Red Carpet

Musím sa priznať, že hoci sa mi tieto šaty vždy páčili, nikdy som zvlášť nepracovala na ich zakúpení a v podstate sa ku mne dostali náhodou, keď som ich chcela kúpiť ako darček a pre istotu som prihodila v dvoch aukciách. Obe aukcie sa mi podarilo vyhrať a tak som si jedny šatočky ponechala. Hoci na Waris vyzerali úžasne, po inšpirujúcich fotkách mi to nedalo a chcela som ich vyskúšať aj na svetlej bábike. Vďaka červenému rúžu som si zo svojich dievčat vybrala Bobby. Dokonca aj napriek silno zalakovným vláskom sa mi podarilo vymeniť jej náušnice :-)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....