utorok 8. júla 2014

BB 001*10 - Ghoopi

Táto bábika je pre mňa veľmi vzácna a je príbeh sa začína u Ivky. Táto bábika patrila a aj patrí k Ivným stáliciam. Mala ju nahú a predala ju, potom si kúpila úplne novú so šatami, stojanom, proste úplne všetkým za super cenu. Poprosila som ju, či by nenapísala tej predávajúcej ešte o jednu. Na to mi Ivka ponúkla tú svoju. Skoro som odpadla. Ako Ivka písala: "ešte som jej nestihla ani uši prepichnút". Priznám sa, že táto správa ma potešila, lebo ja nezvyknem ušká svojim kočkám prepichovať. Ghoopi dorazila vo štvrtok a ešte voňala tou charakteristickou voňou, ktorú som zatiaľ cítila iba pri Basics Barbie. Postrehli ste to tiež alebo ja som nejaký fetišista?
Ghoopi dostala meno podľa herečky Whoopi Goldberg a volala ju takto najprv Ivka a myslím, že svoju aktuálnu, tretiu, tak tiež volá. Príde nám obom, že táto bábika sa na herečku podobá.
Fotky som fotila v nedeľu dopoludnia, kedy bolo nádherne slnečno, dnes už ráno padali krúpy a v podstate celý deň sa preháňajú prehánky.

Táto bábika vyrábala s rôznymi variáciami šiat, kde jedny nemali skoro žiadny výstrih, druhé pomerne odvážny a tretie veľmi hlboký výstrih

Veľmi hlboký výstrih

Malý výstrih

Moja Ghoopi má stredný výstrih šiat

Ghoopi je jednoducho usmievavá krásavica

Okrem skvelej maľby sa človek pri tejto bábike zamerá na vlásky

Priznám sa, že čokoládkam oblečeným do čiernych šiat veľmi nefandím a preto som pre Ghoopi zobrala von aj pár drobností na prezlečenie.

A ako sa vám páčim v bielej?



Priznám sa, že na Ghoopi ma oslovujú najmä jej vlásky. Sú husté, dlhé a bez akejkoľvek mastnoty či podobných škaredostí.




Mnohí zberatelia nemajú túto bábiku radi, lebo im pripadá stará. Čo takto omladenie v podobne vrkočov?

Až takéto hrubé vrkoče sa Ghoopi dajú spraviť

Len svieť slniečko

Ružička

Krásny stromček pred susedným panelákom

Doma spolu s Maritou.


2 komentáre:

  1. Ghoopi je krásná a světlé oblečení jí víc sluší. A vůbec mi nepřipadá stará.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, vo svetlom lepšie vynikne. Ani mne, ale zberatelia ju tak zvyknú označovať.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....