nedeľa 27. júla 2014

Lilly ako Happenin Hair Christie

Toto super oblečenie sa mi podarilo kúpiť na bazoši za 2€. Najprv som si myslela, že ide o oblečenie pre Teresu, ale triško je viac oranžové ako žlté a dospela som k názoru, že ide teda pôvodne o oblečenie, ktoré ma Christie.
Bolo mi jasné, že ho dám Lilly, lebo v jej pôvodnom oblečení (má dlhú úzku sukňu)nevynikne pohyblivosť jej tela. Dodnes nepochopím, prečo jej Mattel nedal nohavice ako ostatným dievčatám zo série...
Na fotenie sme si pozvali aj Moniku

Nakoľko mám Lilly od novoty, jej kĺbiky sú nevykývané a podarilo sa mi ju dostať do takej polohy, že stojí bez pomoci.

Na týchto fotkách som už nohu Lilly zakliesnila do otvoru v lavičke










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....