štvrtok 10. júla 2014

BB 1.5 *03 - Skarlet

Bábiku nemusím dlho predstavovať. U väčšiny jednoznačná hviezda z kolekcie BB1.5. Jej cena býva pomerne vysoká a tak som sa začínala obávať, či krásna Steffie ku mne niekedy dorazí. Čo čert nechcel (alebo chcel) predávala ju Blanka, síce nie v pôvodnom účese a nahú (čo všetci viete zvyčajne odmietam), ale za cenu, ktorá sa neodmieta. Tento krát som potlačila svoje zvyčajné váhanie a rovno som si o ňu Blanke napísala. Bola zlatá a ochotná mi počkať s platbou za čo jej ešte raz veľmi ďakujem.
Skarlet ku mne dorazila v piatok, v posledný deň školského roku. Bola som z nej hotová a ešte stále som. Vďaka Ivke sa mi podarilo zohnať aj jej originálne šaty a tak sa na oficiálnom predstavení ukáže aj v nich :-)

Skarlet dostala meno podľa postavy Heleny Krajčiovej zo seriálu Profesionáli. Priznám sa, že seríál moc nesledujem, pretože na mňa je to trošku prízemná zábava, ale samozrejme neodcudzujem nikoho, kto si pri ňom rád odýchne. Takže moja Skajka je Npor. Skarlet Balážiková

A pre istotu si pripomeňme slečny zo série :-)

A takto vyzerala krásavica v inzeráte. Dúfam, že Blanka sa nebude hnevať, že som si jej fotku uložila do notebooku :-) a teraz použila. Aj bez pôvodného účesu ma ihneď oslovila.

Túto fotku som posielala Blanke ako potvrdenie, že bábika docestovala v poriadku a je to prvá fotka Skajky. Je ešte nevybalená a je v mojej kabelke :-D ale fotka sa mi veľmi páči a tak som ju sem dala

Skarlet po príchode domov. Slniečko už zapadalo a jej vlásky už preto nie sú až také žiarivé. Skajka si doniesla aj dva Basics náramky, za ktoré sme Blanke velice vďační


Skarlet vo svojich šatách :-) Ivka, ešte raz ďakujem :-*



Skarlet má krásnu malinovú farbu nielen na perách ale aj na všetkých nechtíkoch. Topánočky má rovnaké ako Tánička, len Skajke žiaľ pravá neustále padá :-(

Skajka je z rovnakej kolekcie ako Amélia. Ich tretia kolegyňa je už na ceste, tak dúfame, že sa čoskoro dostaví :-)


Skarlet je mojou treťou bábikou s tvárou Steffie a zhodou okolností sú všetky z rady Basics :-)

Hoci sú moje Steffinky výrazne odlišne (čo sa mi veľmi páči) niečo majú spoločné....

Steffie a Skarlet (na tejto fotke pekne vidieť, že šaty sú z rozličného materiálu)

Angie a Skarlet


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....