utorok 8. júla 2014

Erika v modrých plavkách

Inšpiratívnu fotku na tento článok mám stiahnutú vo svojom notebooku už pomerne dlho, ale k foteniu som sa dostala len nedávno medzi dvomi prehánkami v stredu(02. 07.) Pôvodne som chcela tieto fotky urobiť na Draždiaku, ale bála som sa, že sa opäť rozprší, kým tam dôjdem a tak sú fotky urobené iba pri Chorvátskom kanáli/ramene.
Vzhľadom na to, že slniečko menilo svoju intenzitu, Erika na niektorých fotkách vyzerá tmavšie a na niektorých svetlejšie ako v skutočnosti je :-)

Fotka stiahnutá z internetu. Vopred sa ospravedlňujem za prípadný neoprávnený kopyright :-)

Erika


Pôvodne som Eriku chcela do tej bažuriny strčiť, ale nechcela tam stáť a ja som nechcela riskovať pádom do vody a následnému umytiu vlasov stratu jej netradičného účesu, s ktorým ku mne prišla.




Na tejto fotke sa Erika na seba najviac podobá, asi takto vyzerá v skutočnosti

A na záver ešte naše lekná pod Kauflandom :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....