pondelok 21. júla 2014

Aphrodite 2008

Tú tváričku mám doma v troch kúskoch a na živo som ju ešte videla v podaní Harley tmavej Barbie, kde mala na mňa už trošku výrzaný make-up, ale bola naozaj krásna.
Moje tri dievčence s touto tvárou pochádzajú všetky z rady Basics. Zatiaľ si myslím, že ďalšiu Aphrodite u mňa asi neuvidíte, ale človek mieni a pán Boh mení sa hovorí a ja som sa už o tom Xkrát predsvedčila.
Myslím si, že každá má svoje čaro. Viem, že niektorí zberatelia nemajú túto tváričku radi, ja k nej zachovávam neutrálny postoj.

Lauren, Vanessa & Vierka

Sviť sluníčko, sviť!

Lauren

Prosím dobre si povšimnite túto fotografiu. Vidíte tie oddelené pramienky vláskov? Áno, áno, pokúšam sa odlepidlovať tejto nádherke hlávku a myslím, že prvé úspechy sa už dostavujú. Tak mi držte palce, nech mám výdrž.

Vanessa. Musím ju veľmi pochváliť, že bola ochotná sa vzdať svojich džínov. Ona to totiž nerada.


Sorry za túto mierne rozmazanú fotku, ale na to, ako som na displeji MT nič nevidela, vyšli fotky na 99%. Až doma som zistila, čo som vlastne odfotila :-)

Vierka

Vanessa & Vierka

Vierka & Lauren

Lauren & Vanessa


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....