sobota 12. júla 2014

Darované

Nedávno som sa pozerala na svoje dievčatá a prišlo mi, že veľa z nich som dostala ako darček a preto som sa rozhodla ich spolu nafotiť. Všetky darované bábiky si veľmi vážim, každá jedna z nich je pre mňa klenotom, nakoľko mi pripomína daného človeka alebo danú chvíľu. Všetkým darcom zo

Priznám sa, že som bola prekvapená, aká hŕba nastala na posteli

Clea - táto bábika bola pre mňa veľkým šokom a dodnes má pre mňa veľký význam. Už keď mi Hanneton navrhla, že mi ju daruje, skoro som odpadla. Bola to totiž prvá bábika, ktorú mi niekto daroval okrem Vikyna. Ďakujem nádherne.
Vtedy som si ešte nevedela predstaviť, že by som niektorú zo svojich bábik darovala. Dnes si to už viem predstaviť, nakoľko som pár darovala a niektoré som dokonca aj predala :-(

Yvonne - táto bábika má pre mňa osobitné čaro, kúpila som si ju z peňazí, ktoré mi na Vianoce podarovali ocino s jeho priateľkou. Bol to pre mňa šok, nakoľko ocino mi vždy doteraz darčeky kupoval sám a nedával mi peniaze, nech si "niečo" kúpim

Príbeh LeVeKy asi mnohí poznáte. Túto nádhernú bábiku som dostala ako vianočný darček od zamestnávateľa. Bol to pre mňa asi druhý najväčší šok, čo sa týka darovaných bábik. Vôbec som ju nečakala a som za ňu veľmi vďačná.

Terez & Daniela - obidve sú pre mňa stále obrovským šokom a len pre časové obdobie tretím a štvrtým najväčším...hlavne Terez som vôbec nečakala a keď som jej odbalila hlavičku na pošte, mala som na mále, aby som sa ubránila slzám dojatia... veľmi za ne obe ďakujem. Ako viete obe som dostala od Terezky ako poďakovanie za pomoc pri zháňaní kúskov do jej prekrásnej zbierky.

Nathalia & Lucy - obe som dostala na narodeniny od mojej najlepšej kamarátky Lucky. Nathaliu mi kúpila sama na 26te narodeniny, na Lucinku som vraj "pre istotu" už dostala finančnú injekciu

Rebeca & Maťa - obe som si kúpila na narodeniny, jednu na 26te a druhú na 27 - na obe mi prispeli mamina a bráško, nakoľko sami by mi asi bábiku nikdy nekúpili

Stále bezmenná morská víla a Peťa - peniažky mi na ne dal bráško v máji vraj na Vianoce :-)

Afrula - peniažky na túto bábiku mi dala Vikynova mamina. Bol to vianočný darček

Samozrejme najväčšiu časť darovaných bábik tvoria tie, ktoré mi daroval Vikynko. Rozdelila som ich do pár skupín a v zátvorke je uvedená príležitoť, pri ktorej som bábiku dostala.

Zberateľské: Regina(Vianoce), Yemaya(potešenie po dlhšom náročnom období), Evita (2. spoločný rok)

Morské panny: Meggie (Vianoce) & Jade (začiatok spoločného bývania)

Hairtastiky: Amy (Vianoce) & Lagoona (výmesačie)

Plážové: Marita (len tak z lásky), Marisa (tiež len tak z lásky), Lěnočka (výmesačie) a Viktorka (podpora na výstave)

Carmen (7 mesiacov), Heidi (zubár), Skylar (narodeniny)

Vivona(lebo bola moja najvysnívajnejšia) a Viana(1.spoločný rok) sú pri mne asi najobohranejšie bábiky, nakoľko obidve ku mne prišli ako used


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....