nedeľa 1. marca 2015

Color change hair mermaid Barbie - Asmara

Túto krásnu morskú pannu som mala v hľadáčiku už dlhšie a v poslednej dobe som mala pocit, že som si už dlhšie žiadnu morskú pannu nekúpila. Túto som objavila na českom bazoši. Asi prvýkrát som sa opýtala predávajúcej na poškodenie bábiky, nakoľko stála iba 150KČ. Pani zrejme v snahe predať, mi napísala, že žiadne poškodenia nemá. To však nie je celkom pravda.

Aj keď zvyčajne dávam prednosť neblondínkam, z možných troch variant sa mi tá moja zdala vždy najkrajšia.

Takto ku mne bábika docestovala

Aj keď je to klasická blond modrooká GG, veľmi sa mi páči jej maľba

Vlasy sa mi zdajú miestami ostrihané, ale možno je to len tým rozbabraným účesom

Na ruke má vrypy vyzerajúce ako od kružidla

Na druhej rúčke akoby chýbali kúsky prstov

Po okúpaní








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....