utorok 3. marca 2015

Barbie Look City Shopper Mackie - Samantha

Tak a konečne sa dostávame k predstaveniu mojej prvej tohtoročnej bábiky. Pri ošiali, ktorý teraz nastal s úplne novou kolekciou The Look a s kolekciou, ktorá sa pomaly ale iste dostáva do našich obchodov sa možno čudujete, že som si zaobstarala práve túto bábiku z prvej kolekcie The Look. Popravde som nad ňou uvažovala už viackrát, nakoľko tmavovlasú Mackie som mala len jedinú a táto sa mi veľmi páčila. Kúpila som ju od Ivky úplne novú, ešte pripevnenú o kartón. Bábiku poznám hlavne vďaka Terke, ktorá ju predstavila tu. Akurát keď pozerám na jej Lauren, tak má krásne našité mihalnice do oblúka a moja Samy ich má rovno, ale páči sa mi aj tak a moooc
Všetky fotky vznikli v nedeľu 18. 01. Bolo nádherne, slnečno a teplo...nikdy by som nepovedala, že bol január.
Všetko to začalo tým, že po Novom roku som trošku upratovala a predávala nepotrebné veci, čo som našla. Takto som bola dohodnutá na 10:00 s jedným pánom ohľadom batérie do mobilu pred Tescom My. Prišiel presne a obchod sme vybavili za pár sekúnd. Stihla som Vám nahrať ešte kúsok zo zvučky hodín, ktorá ma prekvapila, očarila a potešila zároveň

Od Tesca šla Samy v svojich kozačkách do mesta peši (respektíve v mojej kabelke) a tak si musela na lavičke oddýchnuť.



Chcela som Samanthu odfotiť aj na fontáne, ktorú poznáte z mojich zimných fotiek, ale tento zlatý chlapček tam zrejme natáčal nejakú reklamu alebo niečo také

Štáb a dôvod prečo ani s najznámejšou lavičkou nemáme fotku

 Pocta francúzskym satyristom

No ty si ale veľká žena

Títo cukrárikovia/kuchárikovia sa zvyčajne aj hýbu, dnes však boli nehybní :-(

Prvotne som sa chcela ísť prejsť popod Michalskú bránu, ale potom si hovorím je nedeľa, pôjdeme ku kostolu a že to bola správna voľba sa dozviete v nasledujúcom článku

Antikvariát s kúskami ako Ezopove bájky či Krstný otec...to ja môžem

Mám rada tieto staré úzke uličky

V bočnej uličke sme našli aj zaujímavý obchodík

Jazykovedný úrad...tu by mi mali dať vedieť konečne odpoveď na otázku, či sú dva maily(dub)/maile(stroj) a či to mám v maile/maili

Dóm Svätého Martina

Busta Antona Bernoláka


Ján Holý a Samantha



Z Dómu sme išli peši cez most SNP domov, pod mostom sme nafotili ešte tieto fotky, nech vidíte aj Samy





Mihalnice


Keď už sme boli tak blízko Auparku, bol by hriech nenavštíviť Dráčik

Táto Clawdeen ma veľmi zaujala aj vďaka jej cene, ale nemusíte sa báť, ostala v obchode.

Neviem, prečo som si myslela, že Kanada a Filipíny sú z rovnakej edície.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....