nedeľa 29. marca 2015

2008 Top Model Resort Barbie - Dominika

Priznám sa, že táto bábika je pre mňa jeden z najkrajších prekvapení v tomto roku. Nie je veľkým tajomstvom, že bábiky z kolekcie Top Model by som časom privítala u seba všetky, lenže ich ceny sú už momentálne často v cenách Gold Label. O to viac ma prekvapil link, ktorý mi poslala Ivka, bol na túto bábiku u nás na bazoši. Hneď som napísala predávajúcej, ale žiaľ už ma niekto predbehol. Večer som to písala Lucke. Dnes nechápem, ako mi to mohla nepovedať. O pár dní mi prišiel balíček od jej maminky Márie. Napísala mi, že okrem spomínaných doplnkov pre Gabiku, ktorú som od nich dostala na Vianoce tam bude ešte jeden darček. Myslela som na jednu Barbie, o ktorej sme si viackrát písali a v presvedčení, že tam bude táto bábika som šla na poštu. Bolo to v presne tú stedu, kedy som si na pošte vyzdvihla aj Bibiku od Mary. O to väčší šok ma čakal, keď som balíček ešte priamo na pošte otvorila. Bola tam úplne iná Barbie. Moja vysnívaná Dominika. Nakoniec vysvitlo, že ony bábiku kúpili a mne poslali jednu zo svojich. ĎAKUJEM ĎAKUJEM ĎAKUJEM. Bábiku mi poslali v krásnom ručne robenom oblečení od sestry Márie. ĎAKUJEM Renátka, ktoré vám ešte pofotím.
Táto séria je úžasná. Túto bábiku určite poznáte od Ľuba v úlohe večne sa omladzujúcej matky Barbary a bábiku nám predstavil tu. Nadšenie z ročného zháňania Dominiky si môžte pozrieť aj na blogu samotnej Lucky.
Zvyšné dve krásny, obzvlášť nádhernú Summer si môžete prezrieť u Hanetton tu, ktorá má tiež aj Teresu, ktorú ste nedávno mohli vidieť aj u Terky.

Dosť slov, Dominika



Má nádherné vlásky











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....