nedeľa 22. marca 2015

Cool Blue Barbie - Bibiana

Nie je veľkým tajomstvom, že po tejto bábike som túžila už dlho. Mala som ju aj na zozname pre minulý rok, ale nejako mi nevyšla. Keď som zbadala na bazoši, že ju Mary predáva, tak som po nej ihneď chňapla, takže u mňa býva jej Scarllet, ktorú nám predstavila tu. Priznám sa, že som mala trošku obavy o jej vlásky, predsa len, všetci sme boli deti, ale bábika je v perfektom stave. Prišla so všetkým, čo k nej má byť, okrem čiapky, ktorú Mary nevrátila kamarátka ako spomína v článku. Keďže ja už Skajku mám, tak u mňa dostala nové meno.

Bibika mi prišla v rovnaký deň ako iná krásna blod modrooká Mackie. Tak som mala v jednu stredu dve nádherné Mackie od dvoch úžasných Márií. Dámy, z celého srdca ĎAKUJEM

Priznám sa, že po vyzlečení bábiky som bola príjemne prekvapená aká je snedá. Hneď som ju preto prezliekla do šiat, aby to lepšie vyniklo


Na druhý krát som zobrala všetky tri moje bábiky z tejto série.




Ešte sem vložím fotku dverí zo skrine u nás doma v BB. Chcela som nafotiť celú izbičku, ako sa menila, ale kedy sa k tomu dostanem, neviem. Tu je vyfotená bábika z tejto rady, tak sa to sem ako tak hodí


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....