sobota 7. marca 2015

Vnútri

Keď som sa v nedeľu vybrala so Samanthou k Dómu, bola to podľa mňa Božia prozreteľnosť. Totiž, ja som tam vtedy bola prvýkrát, hoci viackrát som si hovorila, že tam zájdem na omšu. Keď som tam fotila, len som náhodne pozrela, kedy sú Omše, nasledujúca bola za 3 minúty. Náhoda? Možno, ja tomu hovorím Boží zásah. Nikomu vieru nenútim, každý si to musí v sebe vysporiadať sám. Niekto tomu hovorí energia, sila, Secret, osud, náhoda...ja tomu, čo sa deje okolo mňa Boh, ale dosť o tom...do Dómu






Pred touto fotkou zhasli svetlá a tak aj tie fotky vyzerajú


Organ fest fest ľúbim




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....