pondelok 30. marca 2015

Marisa Pretty Young Thing Doll Barbie

Mnohí z vás viete, že táto bábika bola u mňa iba na návšteve. Kupovala som ju na prianie Terezky, ktorá nám ju predstavila tu. Priznám sa, že som bola na túto bábiku abnormálne zvedavá, na koľko som sa s touto tváričkou stretla iba na fotkách. Priznám sa, že ma príjemne prekvapila. Vôbec som v nej nevidela muža, hneď sa mi zapáčila.

Prvá fotka vznikla ešte po otvorení balíčka v práci. V pozadí môžete vidieť moju Caroline, ktorú si predstavíme už čoskoro.

Fotky pred odoslaním

Jej oblečenie je krásne vypracované, trošku mi vadil šušťavý materiál. Kabelka je úplne dokonalá.

Vlásky boli ešte zošité. Bábika prišla bez topánočiek, čo mi je trošku záhadou, kde sa stratili, lebo na predajných fotkách ich mala.

Keď sa tak na ňu pozerám teraz, predstavujem si ju v AA verzii a myslím, že by to šlo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....