sobota 7. marca 2015

2014 Barbie Look on the red carpet gold gown - Apple

Tak predstavujem konečne svoj druhý tohtoročný prírastok a prvú zo štyroch čokoládiek, ktoré ku mne postupne prišli. Priznám sa, že túto bábiku som mala možnosť kúpiť viackrát, no nikdy ma nezaujala na toľko, aby som si ju kúpila, dokonca ani, keď som mala doma tú pre Jitku. Lenže keď som dostala od dievčat Aphroditky, rozhodla som sa, že dokúpim aj túto poslednú. Samozrejme ju už nikde nemali, hoci pred Vianocami som ešte videla dve v Dráčikoch. Terka viackrát písala, že u nich v Dráčiku ju majú a nikto ju nechce a tak práve moja Apple je z Olomouca 😎 ĎAKUJEM Terka ešte raz.
Meno Apple dostala, keď sme si raz s Ivkou o nej písali a ona mi napísala, že či odolávam ešte "jabĺčkovej". Nakoniec sme si ju kúpili obe. Fotiek bude len pár, lebo Apple je teraz u mňa hviezda a brávam ju na skoro všetky fotenia, takže ju určite ešte uvidíte.

Priznám sa, že na jej vybalovanie som sa veľmi tešila, nakoľko som chcela omakať jej kučierky. Sú rovnako jemné na dotyk ako Red Lary. Veľmi jemnučké 😙


Po vybalení pár záberov vonku

Táto fotka sa stala u mňa takou obľúbenou, že ju už mám dva mesiace ako pozadie v mobile

Ako inak na našom obľúbenom strome

Kým v krabičke ma nezaujala, po vybalení som sa do nej zamilovala


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....