utorok 24. marca 2015

Čokoládky v kompletíkoch od Jitunky

V jeden podvečer som si zo schránky vytiahla neočakávanú obáločku od Jitky. V nej boli krásne zimné kompletíky. Veľmi ma Jitka týmto darčekom potešila, sú úžasné. ĎAKUJEM veľmi veľmi veľmi. Fotky som fotila už dávnejšie, ale chcela som najprv predstaviť, všetky modelky. Takže postupne sme tu mali Apple, Leonu a Zoe

Biely svetrík ma zaujal ihneď a hneď som do neho pchala Zoe

Priznám sa, že ulietavam na bábikách v čiapkách v poslednej dobe, mám pocit, že tak viac vynikne ich tvár




Apple dostala klobúčik a kabátik. Moc sa mi ľúbi.

Myslím, že táto ružová ide dokonale k jej líčeniu


Leona



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....