nedeľa 1. marca 2015

Prírastky 2014

Viacerí sa ma občas pýtajú koľko bábik som kúpila/dostala/proste ku mne prišlo v roku 2014 a koľko ich mám celkovo. Viacerí ste urobili prehľad svojich prírastkov za rok 2014. Ja trochu nestíham a tak s ním prichádzam až teraz, ale potom už začneme so slečnami (žiaden pán ešte neprišiel) z aktuálneho roku.
Ak som dobre počítala, tak celkový počet prírastkov za rok 2014 aj s vašimi neskutočne úžasnými darčekmi činí 77 kusov, priznám sa, že pri čísle 40 som začala šalieť. To je to moje jedna mesačne, ktoré sa mi ešte žiadny rok nepodarilo dodržať. Fotky budú prevažne čiernobiele, lebo nebolo moc na fotenie slniečko.
Pri takom počte nebolo možné urobiť im nejakú normálnu skupinovú fotku, tak som ich fotila podľa kolekcií spolu. Popri tom mi neschádzala z mysle táto pesnička od Riša Mullera. Hlavne tá časť, buď dôsledná na chvíľu, ľahko dôjde k omylu. Fakt som párkrát na nejakú bábiku zabudla, ale myslím, že v konečnom dôsledku je to v poriadku. Samozrejme, že tých nákupov bolo trošku viac, niektoré bábiky tu nemám. Spočítala som len tie, ktoré reálne prišli v roku 2014.

Polička po vybratí dievčat na fotenie

Takto polička vyzerala počas procesu vyberania dievčat na fotenie. Nenapadlo mi ju odfotiť pred vyberaním, ale chýbajú tam iba plavkové Basics

Takto ostala polička po vybratí všetkých bábik na fotenie

Takto nejako vyzerali všetky spolu

Tak a teraz už poďme na to:

The Look

Barbie Basics Red

Špeciálne príležitosti

Barbie Basics 003

Barbie z Barbie filmov

Barbie Basics 1.5

Barbie Basics 002

Barbie Basics 001

Roztlieskavačka

Top Model

Plážové

Fashion Fever Barbie krabičkové

Fashion Fever Teresa tubovky

Doll of the world

Spinkacie

Morské panny

Fashionistas

A ukončíme to takým nezaraditeľným mixom


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....