utorok 31. marca 2015

Komu sa nelení, tomu sa červení

Určite si niektorí spomínate, že v máji minulého roku sa mi podarilo kúpiť komplet sériu Barbie Basics Red collection v šatách. Kúpila som ich tuším za niečo vyše 100 dolárov, nakoľko vtedy sa ceny samotnej Steffie pohybovali okolo 80 dolárov, tak sa mi to zdala super cena. Lenže ja nešťastnica som si ich omylom z Austrálie dala poslať do US a nie na Slovensko. Nebol to až taký prúser, lenže stále chodili nové a nové slečny na sklad a tak uplynulo 9 mesiacov, kým sme sa so slečnami konečne stretli zoči-voči.

V práci

Po príchode domov

Caroline

Julia

Miriam

Caroline som vybalila ako prvú


Po vybalení







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....