pondelok 9. marca 2015

DOTW Festival of world Kwanzaa - Sunniva

Priznám sa, že táto bábika je u mňa tak trochu nečakane. Po Rinku som začala túto krásnu sériu viac študovať a objavila som na českom mmb hneď dve krásky z tejto série. Pani predávajúcu som poznala, prvotne som si zarezervovala Rio, potom sa mi viac zapáčila táto. Čo ma trošku zarazilo, že pani predávajúca ihneď po mojej kúpe bábiku zháňa naspať, ale je to samozrejme jej osobná vec. Ja svoju Sunnivu nedám. Je to nádherná Mbili. Má prekrásne zelené očká a celú ju ľúbim. Takže moja druhá čokoládka v tomto čokoládkovom roku.
Túto bábiku som u nikoho na blogu zatiaľ nevidela, ale samozrejme nepoznám všetky blogy ani všetky vaše slečny. S výberom mena mi pomáhala Terez a znamená dar slnka

Sunniva bola síce z krabičky vybalená, ale bola vystavovaná v nej a v nej aj cestovala. Je absolútne ako nová

Zadná strana krabičky popisuje samotný festival. Drobné informácie v angličtine tu. Ide o týždňový festival začínajúci 26. 12. Je prinesený z Afriky a je to skratka swahilského maunda ya kwanza, čo znamená prvé ovocie. Je to festival, kde sa pália sviečky, každá jeden deň - umoja (jednota), kujichagulia(sebaurčenie), ujima(kolektívna práca a zodpovednosť), ujamaa(kooperatívna ekonomika), nia(účel), kuumba(kreativita) a imani(viera) - sedem princípov Nguzo Saba. Taktiež sa na festivale tancuje, spieva a tak podobne

Certifikát a fotka boli ešte zalepené, tak som to nechala tak

Ahojte, som Sunniva


Dá sa ju nemilovať? Moja jediná Mbili mimo BB

Vlásky sú hnedé premelírované jemné kučierky, veľmi príjemné na dotyk.

Tunika má po celej dĺžke patentky, takže sa dá jednoducho vyzliecť.

Sukňa má tiež zapínanie na patentku



Priznám sa, že do tých zelených očí som sa zamilovala hneď.

Spolu s Rinku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....