nedeľa 2. augusta 2015

Barbie Look City Shine Lace Dress 2015

Ako vidíte "trochu" nestíham. Túto bábiku som ako iste viete kúpila Ľubinovi k narodeninám. Vybrala som ju hlavne preto, lebo sám zvažoval jej kúpu. Túto konkrétne som kúpila v Pompe OC Retro, kde som kúpila aj svoju Mbili a rovnako ako pri tom nákupe aj teraz mi pomáhala kamoška, ktorá v blízkosti býva. Vyberali sme z dvoch kusov a bolo do pomerne ťažké vyberanie, lebo ja ako váha som bola furt nespokojná a bábiky sa ešte výrazne nepodobali, mali úplne iné mihalnice aj istým spôsobom aj maľbu. Keďže ja nie som veľkým fanúšikom tejto bábiky, bolo to pre mňa extra ťažké, ale myslím si, že som nakoniec vybrala správne. U Ľubina ste ju mali možnosť vidieť tu. Nafotil ju naozaj nádherne


Kabelka je výrazne väčšia než u mojich Look

Topánky, ktoré sa mi páčia a ktoré ešte nemám vo svojej zbierke.

Priznám sa, že na bábike sa mi veľmi páčia doplnky, ktoré sú iné ako na mojich Look. Mbili má totiž presne tie isté doplnky ako aj Look Aphrodité v overale, čo ma pekne naštvalo, aby som sa priznala.

Spolu so Serenou





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....