utorok 4. augusta 2015

Sklerotické vytriezvenie - darčeky od Mary

No áno áno, tejto rubriky sa asi tak skoro nezbavíme/nezbavíte, ale ja verím, že vás aj tak poteším, tak ako potešili darčeky od Mary mňa. ĎAKUJEM

Amanda využila nový doplnok k svojmu roláčiku ako čelenku.

Trinity doplnok využila ako opasok

Elena dostala nový roláčik, mohli ste ho už vidieť na Angie na nitrianskom stretku.

Kočky spolu

Od Mary sme dostali aj krásny iPad. Pôvodne som nemyslela, že ho budem fotiť tiež s Tereskou a že fotky dám k sebe, ale nakoniec to takto vyšlo.

Nádherný iPad Sadie veľmi potešil. Konečne môže písať Yannickovi kdekoľvek


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....