nedeľa 9. augusta 2015

Do Lidlu jedine s Caroline

Po skleróze konečne aj niečo totálne aktuálne, teda moje posledné fotenie Barbie. Táto inšpirácia vznikla veľmi nečakane a rýchla bola aj reakcia. Nedávno sa v "našej" facebookovej skupine jedna členka pochválila krásnymi novými kúskami - DOTW Sumatrou a BB 001/07 - obe pretelené. Sumatru som ihneď spoznala z inzerátu z českého mmb. To ma inšpirovalo k pozretiu sa na inzeráty danej predajkyne a tam som zahliadla krásnu fotku, ktorú som vedela, že bude inšpirujúcou pre moje fotenie. ĎAKUJEM Markétka(Manavo).

Inšpiratívna fotka

Moja Caroline








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....