sobota 15. augusta 2015

Generation Girl Barbie 1998

Áno, máte pravdu, ako by sme mohli mať tváričky bez jednej z najpôužívanejších? No nemohli a tak ju prinášam. Áno, predstaviteliek ako hádam každý som mala už dlho dosť, ale čakala som na jednu mierne netradičnú a medzičasom nečakane prišla aj iná, tak pome si ukázať jednu z najvyužívanejších modernejších tváričiek u playline, hoci sa vyskytne aj v zberateľských radoch. Keď sa povie GG, asi každý si predstaví blond Barbie s modrými očami, ani u mňa to nebude iné, či?

Drvivú väčšinu mojich GG tvoria morské panny, ale nájdeme hádam aj niečo iné.

Táto GG má pre mňa veľmi zaujímavú maľbu.

Hoci túto bábiku doma volám Lea, má tváričku GG a je prekrásna

Merliah je jedna z mojich obľúbených bábik

Zafirina fotka moc nevyšla, inak je to nádherná bábika

Ember je jedna za najkrajších mojich GG.

Asmara je veľmi milučká

Sarah je jedinou mojou bábikou s očami 2014. Na mňa sú proste priveľké

Nicole je jedna z mojich obľúbených plážoviek, hoci z jej kolekcie by som pristala na inú

Jindřiška je moja srdcovka. Je mojou prvou Barbie v dospelosti. Hoci sa nedá v tej dobe povedať ešte o zberateľstve.

Zberateľské trio

Aj keď je LuAnn taká typická GG (blond, modré oči) aj tak je úplne netradičná

Gloria, vďaka ktorej som na tento článok tak dlho čakala.

Moja prvá zberateľská GG....najúžasnejšie prekvapenie môjho života....ĎAKUJEM

Jedna z najjemneších v mojom živote....len neviem, čo to má za glitríky pod nosom :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....