nedeľa 16. augusta 2015

Beach Nikki 2013 - Anita

Si hovoríte, či som už neprestala zbierať Barbie....nie nie nie....to ani náhodou, len som trochu pozadu so všetkým...tak dnes Vám predstavím prvú z dvoch slečien, ktoré ku mne došli cca pred mesiacom z USA. Obe som kúpila už minulý rok, ale však ma už poznáte :-D

Takže predstavujem Anitu. Je to z Nikki z kolekcie 2013 a teda má ešte plážové nôžky. Telíčko je Belly Button 1999 s plážovými nohami a neohybnými nohami.


Vlásky


Veľmi sa mi páči jej maľba, aj keď môj kúsok utrpel odrúžovanie už v krabičke. Asi preto bola taká lacná, ale aj tak ju milujem

Priznám sa, že sa mi najprv zapáčili dávno pradávno na ebay plavky až potom som zisťovala, kto je majiteľkou. Ten opasok s mušľou sa mi veľmi páči.

To by bolo, aby som z poličky nezložila aj Maritu


Všimla som si, že s Maritou majú veľmi podobné oči.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....