pondelok 3. augusta 2015

Totálny mega mix

Po dlhšom čase nastal čas upratovania fotiek v debile a tak som pre dnes vybrala totályn mega mix. Bábik bude pomenej, ale hádam to nebude vadiť.

Nová položka na wishliste....In-line skating Midge...díky Ľubino

Kvetinka

Budúca petržalská plaváreň

Môj pokus o hviezdičky v Izabeliných vlasoch....neviem, či je ten sprej už taký starý, ale strašne tečie, takže cez tú formu hviezdičky na hrebeni je minimálna šanca to urobiť. Fakt som to skúšala všetkými možnými spôsobmi, ale možno som divná ja :-D


Obloha


Ružový kríček

Budúca petržalská električková trať


Takýto nádherný pohľad sa po prebudení naskytne mne. Na fotke sú aj dva zatiaľ nepredstavené prírastky, nájdete ich?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....