pondelok 17. augusta 2015

Sklerotické vytriezvenie - Darčeky od Zuzky, časť prvá

No po krátkom čase tu máme opäť článok do našej obľúbenej sklerotickej rubirky. Bude ich asi viac než som sama predpokladala. Nič to. Spolu s krásnou Dinou mi od Zuzky ako darčeky prišla ešte prekrásna Fashionistas tropická party Raquelle, ktorú predstavím niekedy čoskoro. Hneď pri prvom vybalení som jej čímsi ušmatlala žiaľ noštek a tak nešťastne, že to ničím nešlo dole, tak šla na domaľbu, ešte sa mi však nevrátila. No nič to, vychutnajte si dnes Lindu, ktorá nám vyliezla z mora a Leonu. Za všetky darčeky srdečne ĎAKUJEM

Fotka Raquelle. Vznikli len tieto dve, keď som ju vybalila vonku z tašky, už mala na nosíku šmuhu 😢 Netuším, kde sa mi stihla tak nešťastne omazať.

Rovnaký rok označenia telíčka (2013), ale veľký rozdiel. Domnievam sa, že Tulipa má telíčko Belly Button 2013, ktoré majú aj moje plážovky 2014 a nová nepomenovaná Raquelle má Model Muse playline telíčko

Linda dostala krásne ružové tričko, doplnila som ho sukničkou z domácich zásob, k Linde si myslím sa hodí ružová


Leona dostala krásny setík topíku a sukničky. Ospravedlňujem sa za kopu fotiek, ale nemohla som ju prestať fotiť










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....