sobota 8. augusta 2015

Sklerotické vytriezvenie - Mimoni

Naša sklerotická rubrika nekončí, naopak. Môj krásny sen o zberateľskom stretnutí sa uskutočnil už v máji.
Musím uznať, že Mary sa naň pripravovala skutočne veľmi pocitovo, nakoľko si pre Ľuba aj mňa pripravila darčeky na pamiatku. Obaja sme dostali krásne tričká pre Barbie a pohľadnicu s motívom Nitry (tú uvidíte neskôr, v pripravovanom článku o pohľadniciach).

Tričko som si ihneď zamilovala, keďže sú na ňom Mimoni, ktorých veľmi obľubujem. V jedno popoludnie som ho natiahla na Sadie a vybrali sme sa fotiť.

Ja túto bábiku milujem, príde mi prekrásna






Kto by ich nemiloval?








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....