utorok 18. augusta 2015

Sklerotické vytriezvenie - darčeky od Zuzky, časť druhá

Dnes si ešte dáme zvyšné darčeky od Zuzinky, ako napovedá názov. Snáď čoskoro aj Raquelle.

Kabeločka. Som na 85% presvedčená, že ju mám od Zuzky. Ak ste mi ju darovali niekto iný, prosím, prepáčte, ja v tých darčekoch mám trošku zmätok. Totiž, pre vysvetlenie, ja si to vždy odložím na parapetu, že to pofotím, lenže potom prejde aj pol roka, mne sa to tam kopí a nenafotím nič a samozrejme zabudnem, čo kedy s čím prišlo, tak mi odpustite, nerobím to nárokom

Oranžovo-červené topánočky mi prišli už pradávno spolu s Elenkou, ale nejako sa mi nehodili k jej športovému outfitu a tak som jej ich dala dole a potom som na ne pozabudla. Takže tu sú

Občas sa aj reálne stáva, že modelky fotia zimné modely v lete. Nádhernú huňatú vestičku som doplnila o tričko s dlhým rukávom/svetrík

Len nedávno mi došlo, že mám čižmy, ktoré sú v sete od Basics, ktorej bábike som ich ukradla, kto vie?


Pohľad zozadu

Pod vestičkou sa nachádza tento Barbie svetrík

Šál


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....