nedeľa 23. augusta 2015

Staré poklady

Pri sťahovaní z Bystrice som si konečne do Blavy zobrala so sebou aj svoju tvorbu a dokonca VHS pásku so školským výletom, ktorú si avšak už nemám na čom pustiť.

Tak jedna z mojich básní na ukážku. Ako vidíte práve včera mala 14te narodeniny.

Nálepky z lízatiek. Polepila som ich halabala do jedného zošita s blbinami, čo sme mali založený ako spolužiačky. Týmto zdravím Radku, Peťu, Sašku, Katku a moje mladšie ja Úžasný








Priznám sa, že nálepky Spice Girls som si pamätala, kde ich mám, ale keď na mňa zo zošita vyleteli tetovačky na nechty z BRAVA, surovo som sa rozosmiala.

Ukážka básnického čreva, na okraj podotknem, že má cca 15 rokov. Bola uverejnená v školskom časopise. Bol to pekný trapas, lebo všetci vedeli, že je určená pre spolužiaka z vedľajšej triedy. Sorry Luky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....