pondelok 28. marca 2016

Top Model Resort Summer - Yvanna

Táto nádherka skončila u mňa ako darček od Ivanky, moc jej za to ĎAKUJEM. Vzhľadom na súčasné ceny Top Model, a top Model Resort ako čerešničky v tomto, som ani nedúfala, že by som ich mohla niekedy získať, tobôž nie ako darček. Yvanna nemá síce svoje pôvodné telíčko, ale na prvý pohľad to nie je poznať. Má svoje šatičky a lodičky, jej pôvodná výbava síce chýba, ale na bábiku predsa nemôžem dať aj tak všetko oblečenie naraz, tak mi to až tak nechýba. Je to dokonalá Steffie a osobne pre mňa asi zo všetkých Top Model Summer najkrajšia, aj keď aj Janka je úžasná, tam si neviem vybrať, v miernučkom závese zaostáva Sandra, ale aj tú milujem.

Toto je jej úplne prvá fotka, keď som ju vybalila z krabice. Úplne ma očarila, na živo je ešte krajšia ako na fotkách. Hádam sa časom zadarí aj Tereska z tejto série.

Fotiek je máličko, ale má to svoj dôvod. Túto slečnu u mňa ešte určite uvidíte


Na tejto fotke sa mi neskutočne páči

Spolu s ostatnými Top Model Summer. Yvanna, Sandra a Janka. Všetky tri som dostala ako darček a veľmi veľmi za ne ĎAKUJEM.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....