pondelok 29. augusta 2016

Sydney Opera House Barbie - Sydney

Dnes si opäť ukážeme kočku, ktorá mi doplnila sériu. Pomenovala som ju jednoducho Sydney podobne ako Nikol, čo som zistila až dnes, keď tento článok robím a rozklikla som si jej článok o tejto bábike. Jej slečna má umyté vlásky a jej krásu môžete vidieť tu.
Moju som vybalila v stredu 10. 08., kedy bolo pomerne pochmúrne, dokonca väčšiu časť dňa pršalo, na šťastie vo štvrtok sa to zmenilo a vy si môžete pozrieť aj krásne fotky z vonku.










Fotky z vonku









Že bábika je skutočne krásna dokazuje aj to, že bola vybraná na vytvorenie bábiky Roman Pink Holiday.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....