piatok 20. januára 2017

Darčeky od Hanneton

Ešte pred samotným článkom o bábike od Hanneton si dáme taký súhrnný, lebo ona mi opäť raz poslala tých darčekov viac, čím ma dokonalo šokovala. Priznám sa, že kedy presne som si po balíček na pošte bola, si už nepamätám, len viem, že bola tma a zima a že som nemala rukavice, takže som ho niesla horkoťažko pod pazuchou a vďaka jeho obalovému materiálu sa mi šmýkal. Dosť o tom, viac pri samotných fotkách.

Hanneton, ĎAKUJEM ĎAKUJEM ĎAKUJEM za všetky úžasné darčeky


S Hanneton máme si myslím krásny vzťah, kde ona rešpektuje, že ja prekvapenia až tak nemusím a vyberie niečo z môjho wishlistu, čo ešte nemám a občas mi to aj oznámi, toto si nekupuj, toto ťa už čaká. Takže svietivka bola očakávaným potešením.

Čokoládky <3 Hanneton si zapamätá všetko, aj takú blbinu ako že moja najobľúbenejšia Milka je Oreo. Druhá čokoláda je vzácna, Hanneton ju dostala od sestry. Bola to kvalitná horká čokoláda.

Samozrejme, že mi poslala aj jej výtvor, lebo vie, že ich milujem a obdivujem.

Samotné šatočky sú krásne marhuľkové, nie až takéto ružové. Tieto fotky sú fotené mojim novým mobilom, s ktorým sa ešte stále vylaďujem, keďže nemá až toľko automatických programov ako ten starý, ale sú tam už také profesionálne nastavenia ako ISO a podobne, tak sa ešte zoznamujeme, ale má mnoho tag programov, napríklad tento s dátumom, ktorý sa mi pri mojej zábudlivej hlave bude celkom hodiť, takže aspoň budete vedieť, z kedy sú fotky.






Šatočky odzadu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....