streda 11. januára 2017

Fashionistas č. 38 - Bethina

Táto kočka sa mi páčila od začiatku, len som nebola úprimne zmierená s tým, že mám dať za dve sady oblečenia naviac dvojnásobnú sumu, ale prišli narodky, naši ma slušne zasponzorovali, vyrovnala som svoj hlavný darček a ešte niečo aj ostalo, tak šup do obchodu po ňu, bez tak sa už začínala vytrácať. Betku, ako jej familiárne hovorím som chcela hlavne kvôli tváričke, ktorú mám čoraz viac v obľube a neskutočne nádhernej farbičke vláskov.










Betkin šatník

Najprv sme skúsili to dlhé pásikavé čosi. Mohli to byť aj samostatné šaty, keby...no keby to Mattel viac zošil

Takže šaty doplnené už o sukňu


K tomuto outfitu mi celkom pasovala aj pôvodná šiltovka, tak som jej ju dala.



Pruhované tričko-šaty sme vymenili za tričko s ružovými pásmi a doplnili neónovo ružovou kabelkou a teniskami v rovnakom odtieni.


Fotka je dosť rozmazaná, ale zase na nej asi najlepšie vidieť premelírovanie vláskov.


Biele tričko v kombinácii so žltou sukňou





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....