pondelok 2. januára 2017

Obchodné fotky 2016

Dnes ešte nejaké tie fotočky z obchodov. Priznám bez bolesti, že u niektorých ani už poriadne netuším, odkiaľ sú. Bude ich dosť, ale hádam ma za to nezabijete.

Tieto fotky sú z Dráčika v Auparku, ale neviem presne z kedy, lebo som ich posielala priamo cez massinger a nedalo mi k nim dátum.

Simba z Billy - 28.11.


Aupark - 02.12

Fotka po záchrane cukríka. Viac sa dočítate v samostatnom článku. V pozadí moje nádherné ružové šnúrky.

Tieto fotky sú z Dráčika na Obchodnej, kde sa nám ešte stále pekne držia starinky od leta. Fotky sú zo 07. 12.




Tieto fotky sú z Pompa v OC Retro, kde som už hrozne dávno nebola, ale niečo som mala vybaviť v Ružinove, tak som sa zastavila. Sú z 13. 12. teda z bosoráckeho dňa Lucie.

Nová Gooliope

I can be hasička...iné nemali, ale ak príde náhodou k nám AA krasokorčuliarka, tak ide so mnou

Zlacnená vývojárka hier ma riadne lákala

Tieto fotky sú z Dráčika OC Danubia Petržalka, kde som si šla do Carrefouru po svoje super krásne tenisôčky. Prekvapivo som narazila na pár noviniek. Neviem, čo to mám v poslednej dobe za úchylku fotiť takéto divočiny. Asi je to tým, e ma tým zásobí skupinka na facebooku.

Z tejto Millie som mala pocit, že som ju ešte nevidela, tak som Vám ju cvakla.

Ďalšia nová bábika bola táto bublinková víla. Ľubko mi potom potvrdil, že je to novinka.

Za dvomi blond Barbie bola aj táto AA verzia. Je to nádherná Asha, má trošku tmavšie ružové vlasy než jej bledá kolegyňa. Keby nebola celá plastová, tak dosť nad ňou uvažujem

Nová Frankie

Tieto fotky sú z Dráčika v OC Centrál, kde som sa zastavila na ceste do Polusu, kde som potrebovala vyreklamovať batériu do mobilného telefónu.
Táto bábika je úplne nádherná. Videla som ju prvýkrát






Tieto fotky sú tiež z 21. 12, len sú z Pompa Centrál.

Moana s Draculaurou

Nová Gooliope

Vysoká Fashionistas Adria je v mojich foteniach už klasikou. Je veľmi pekná, len vysoká

Nové monsterky, opäť aj nespievajúca Ari. Škoda, že mi predali Frankie v ružových sieťovaných pančuškách. Za tou mi je teraz smutno.

Veľké Barbie proste človeka pritiahnu, ale páčiť sa mi nepáčia

Tento balíček doplnkov ma zaujal gladiátorkami, ktoré sa mi páčia aj v reálnom živote.

Neviem, či to je na fotke vidieť, ale mali tam jednak obchod zo Simpsonovcov a jednak úžasný lego kolotoč. Ten bol fakt bájo. Až mi raz prepne, tak bráchovi kúpim tých Simpsonovcov, aj keď stoja viac ako Gold Label po uvedení na trh :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....