utorok 31. januára 2017

2015 Look City Shine Purple Dress - Merida

Ahojte :-) Akosi som si povedala, že vás mojich priteľov, priaznivcov či náhodných čitateľov budem zdraviť. Asi je to moja príprava na moje nejaké prvé video, o ktorom v poslednej dobe viac a viac premýšľam, tak mi môžte do komentárov poprípade napísať, čo si o tom myslíte.
Viacerých z vás mám aj na svojom facebooku, takže tieto fotky ste už videli na ňom, ale blog je pre mňa stále number one. Je pre mňa o mnoho osobnejší, zdieľam tu s Vami o mnoho viac mojich osobných pocitov a vždy budú tu všetky fotky, čo na facebook nedávam úplne všetky fotky. Napríklad tam neboli fotky Shellyniek. No a zas už kecám ako vždy.
Príbeh tejto bábiky ste si už prečítali nedávno v článku Look Story, takže teraz už len fotky. Meno som bábike dala po Meride alebo u nás známej tiež ako Brave z rozprávky Brave, ktorá mala tuším u nás názov Odvážna Merida.



Na vlasoch bola aj sieťka, aj boli prišité. Och Mattel, v takto chúlostivom materiály, prosím, prečo?

Vlasy sú ozaj husté aj samé o sebe, samozrejme nakučeravením nabrali na neskutočnom objeme. Myslím, že z novodobých bábik je to minimálne u mňa bábika s najviac vlasmi.

Náušničky sa už v Look sérii vyskytli, má ich zhodou okolností z prevej vlny tejto série tiež Aphrodithé a tiež ich má z prvej kĺbovej série Mbili.

Kabelka je novým kúskom v kolekcii Look, takže veľká radosť z mojej strany.

Náramok je pre mňa v kolekcii Look novinkou, čo ma veľmi teší. Už ste si všimli, že som na tie porovnávačky úplný úchyl.



Vlásky sú na vrchu akoby vlnavé a dole špirálovyto točené. Sú veľmi jemné, náchylné, preto táto bábika asi u mňa nebude nejako extra často fotená, nakoľko sa o tie vlásky ozaj bojím a obávam sa, že z tohto dôvodu bude prvá, ktorú odmietnem vziať na nejaký zraz, lebo zatiaľ si neviem predstaviť jej úplne bezpečný prevoz, za čo sa vopred ospravedlňujem. Možno niečo vymyslím.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....