pondelok 30. januára 2017

2015 Look City Shine Pink Dress - Laverne

Posledná, ktorá ku mne prišla zo série Look City Shine z druhej vlny je táto krásavica. Objednala som si ju cez stránku Dráčika, čo ste si už mohli prečítať tu. Keď mi ju predavačka doniesla, tak som ju mala chuť vyobjímať, tak som sa bála, že tam bude Aphrodité v zelených šatách. Hneď mi udreli do očí rozdielne mihalnice, ale aj tak som sa do nej zaľúbila na prvý pohľad. Do tejto tváre som bola zaľúbená už dlhšie a to od vtedy, ako Ľubo priniesol na zraz do Nitry tú svoju vianočnú Pazette. Dosť slov, fotky:








Topánočky ste už mohli vidieť v čiernej farbe pri Aphrodithé z predchádzajúcej vlny

Náramok je pekný a v tejto kolekcii aj nový, takže ma potešil.

Náušničky sú dosť známe, má ich aj strieborná Mackie





Kabelka je v Look kolekcii bežná, klasická





Spolu so Sharon


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....