štvrtok 26. januára 2017

Look City Shine Blue Dress - Sharon

Ako ste sa už dozvedeli v príbehu o príchode Look ku mne, tak táto krásavica prišla ku mne z Dráčika Optima v Košiciach spolu s krásnou Aphrodithé. Mackie som rozbalila ako úplne prvú a nazvala som ju Sharon, lebo mi niečím pripomína Sharon Stone, ale neviem čím. Bábika je nádherná a hoci mám blond modrookých Mackie dosť veľa, každá je iná a aj táto je rozhodne iná než ostatné. Milo ma prekvapili jej náušnice a topánky, ktoré sa ešte v sérii Look nevyskytli, čo ja môžem. Kúpila som si ju za peniažky od bráška k Vianociam, takže je akoby od neho.



Podstavec je pri tejto štvorici Look City Shine biely.


Topánočky ma veľmi potešili, keďže takéto ešte nemám.



Vlásky sú popredkávané bielymi prameňmi

Náušničky sú v sérii Look novinkou.

Vlásky sú krásne bohaté, čo ešte umocňuje ich vlnavý účes.


Neviem, či to je na fotke vidieť. Končeky prštekov má trošinku zazelenkavé od šiat :-(

Šaty sú na šťastie zvnútra biele a tak je telo bábiky v poriadku.

Nechty na rukách sú nalakované príjemnou ružovo-fialkovou farbičkou

Nechty na nohách sú nalakované rovnakým lakom ako na rukách








Náramok je klasika, má ho aj Mackie v ružových šatách



Kabelka podobne ako náramok je v Look sérii už klasikou.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....