pondelok 16. januára 2017

Princess and Pauper Shelly doll - Anneliese

Ahojte :-) V prvom rade sa Vám všetkým chcem ospravedlniť za moje neodpovedanie na maily, správy, komenty a tak podobne. V poslednej dobe je toho v práci dosť veľa, čo by sa dnešným dňom malo trošku unormálniť a ja by som sa chcela a aj mohla viac povenovať bábikám, blogu, Vám a teda všetkému, pri čom rada relaxujem. V druhom rade sa chcem všetkým takto verejne poďakovať za úplne nádherné darčeky a pohľadnice, ktoré ste mi poposielali k Vianociam, veľmi si toho cením, hlavne, keď Vám to nemôžem oplatiť :-(

No a teraz k bábike, ktorú Vám dnes chcem predstaviť. Túto bábiku som spolu s jej kamarátkou kúpila za 2€ + poštovné na bazoši. Zaujala ma svojimi nádhernými vláskami. Obe bábiky sú boli pre mňa neznáme a myslela som si, že majú svoje šatočky, čo nie je ale pravda, ale mne to zas až tak nevadí. Takže túto bábiku sa mi aj vďaka jej úžasným vláskom podarilo identifikovať veľmi rýchlo, ale žiaľ nenašla som žiadnu Shelly/Kelly, ktorá by mala jej šaty. Pomenovala som ju jednoducho Anneliese, keďže ide o Shellynku, ktorá by mala predstavovať práve túto princeznú. Je to aj jedna z mála bábik, ktoré som fotila vonku v poslednej dobe, čo by som chcela napraviť.

Promo

Výsledný produkt. Aj keď táto konkrétna má dosť málo vláskov, ale lepšiu fotku do tváre som akosi nenašla.

Celá kolekcia

Moje fotky. Bábika je bosá a asi tak aj ostane


Vlásky sú miestami trošku zacuchané, ale nechcem ich česať, aby som nerozčesala vlnky, ktoré bábika má. Mala som o vlásky väčší strach, keďže bábika je po dieťati.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....