utorok 17. januára 2017

Fairytopia Hair Color Change Mermaid Barbie AA - Lila

Ahojte :-) Dnes Vám chcem predstaviť bábiku, ktorá je u mňa omylom, ale o to väčšiu mám z nej radosť. Proste som ju kúpila na ebay v presvedčení, že kupujem inú. Proste, hoci sa skoro vôbec nepodobajú, klikla som na BUY IT NOW, vyplatila a až potom mi došlo, že to nie je tá bábika, ktorú som chcela. Hneď som písala Ľubovi a ten mi bábiku identifikoval a vtedy ma tento omyl vlastne veľmi potešil, keďže sa jedná o AA verziu a teda mám konečne morskú pannu černošku doma. Tvár je 2005, ktorú nijako extra neobľubujem, ale zase ani mi nijako zvlášť nevadí. Z tejto série mám už Melony. Dosť ťažko som vôbec našla originál nejaké obrázky tejto bábiky, takže mám pocit, že mám doma celkom vzácnosť, ale možno to je len pocit. Dosť slov, fotky:

Pôvodné balenie

Toto je úplne prvá fotka Lily, je z 13. 11., kedy som si ju vyzdvihla v GLS úložni.

Tieto fotky sú z bytu, sú zo soboty 07. 01. a na prevej vidíte teda farebnú zmenu
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....