nedeľa 8. januára 2017

Fashionistas č. 20 - Kim

Túto bábiku ste už o mňa na blogu videli viackrát, ale tentokrát prišla na rad aj moja vlastná. Mám ju vďaka upozorneniu od Hanneton, za čo som jej veľmi vďačná. Bolo to niekedy počas týždňa mojich narodenín, hovela som si na gauči pri kozube a pozorovala som nekončiaci sa dážď, keď mi od nej prišla správa, že ich ešte majú pár na mall.sk. Bez váhania som vytvorila svoju prvú objednávku. Vyzdvihla som si ju v jedne krásny slečný jesenný deň, v ktorý som zakúpila ešte jednu Fashionistas, ktorú som si nadelila pod stromček. Dala som jej meno Kim podľa jej tváre, aby som to nemala také ťažké s vymýšľaním :-D



Mne sa nešťastné náušničky páčia, len sa tá farba nijako extra nehodí k tým šatám.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....