pondelok 23. januára 2017

Reinbow Lights Mermaid Barbie 2016 - Reina

Po krátkom čase opäť u mňa morská panna. Pochádza od Hanneton, ako ste už mohli vidieť v nedávnom článku. Veľmi som si ju priala a som za ňu Hanneton veľmi veľmi vďačná. Obdivovala som ju už v obchodoch niekoľkokrát a rada som si ňou posvietila pre zlepšenie nálady. Pomenovala som ju Reina, lebo mi to evokuje to Rainbow. Má krásne dúhové sfarbenie, čo naznačuje už jej samotný názov. Dosť slov, fotky:








Bábika krásne začne blikať a svietiť buď po stlačení ozdoby na hrudníku alebo po ponorení do vody. Keďže sa mi nechcelo len kvôli nej napúšťať vaňu, skúsila som ju dať pod kohútik. Začala blikať aj tak. Reakcia na vodu teda výborná.



Plutva je z dosť mäkkého materiálu, o ktorý mám trošku strach. Keďže bábika nevie sedieť, tak musí stáť na nej.


Jediné, čo mi na Reine vadí je, že má takmer identickú maľbu ako jej predchodkyňa Bubbletastig Barbie. Až na počet horných mihalníc majú identickú maľbu.

Reina

Bubbly


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....