štvrtok 5. januára 2017

Vianoce 2016

Vianoce sú nádherným obdobím, aj keď asi nie pre ľudí pracujúci v obchodnej sfére ako ja. Napriek nekonečným otázkam typu: "Príde mi to ešte do Vianoc?" a viac ako 250 hovorov denne (bežná kvóta je tak okolo 100) sme to zvládli a momentálne sme vo fáze výpredaja, ktorá je tiež náročná, ale už nie až tak. S novým rokom som si dala, no predsavzatím sa to nedá nazvať, tak nejakým prianím, že sa budem snažiť bábikám venovať viac a postíhať zameškané, ale skutek - utek. Tieto Vianoce boli pre mňa osobne rýchle, krásne a snehové, ale o tom viac ešte v samostatných článkoch. Dnes také hromadné fotky, čo všetko ste mi pomohli nahamtať do Vianoc s tým, čo som si pomohla ja sama.

Zásoby na skrini pred Vianocami

Spolu, aj keď som to fotila na 3x, aj tak som niekoho zabudla :-(

Fashionistas č. 38 - proste som sa zamilovala do tejto tváre.

Fashionistas č.20, za ktorú vďačím Hanneton, že ma na ňu upozornila na mall.sk. Ďakujem anjelik

Na Foura sme si trošku počkali, kupovaný je už v roku 2015.

Moje jediné podstromčekové Mosterčiatko je dlho vytúžená Sirena von Boo.

Nádherne svietivá morská panna s tvárou Millie doputovala od Hanneton.

Morská panna s tvárou Neysa doputovala od Ľubka <3

Look Aphrodité, za zakúpenie vďačím Ivke z Košíc, za zafinancovanie najlepšiemu bráškovi na svete <3

Look Pazette, ktorej vďačím mojej kolegyni, že ma vytiahla v jeden deň do práce, lebo tam som si ju cez obed objednala a bráškovi za zafinancovanie.

Look Mackie, za ktorú vďačím Ivke z Košíc za zakúpenie a bráškovi za zafinancovanie.

Táto bábika sa mi zapáčila od prvého pohľadu asi najviac z tohtoročných Kaylí/Leí, len som sa nedokázala uzmieriť s jej zombie telom. Keď zlacnela v Tescu na 5,49€, tak som si ju kúpila, ale ešte stále som nebola uzmierená s tým, že mám kúpiť inú bábiku na telo. Krátko pred Vianocami som sa však konečne k tomu dokopala.

Táto bábika je u mňa len darkyňa tela pre predošlú. Takže, kto by chcel náhodou hlavičku, darujem.

Toto je krásny darček od Ivky a Tomíka z Prahy <3, ktorí sú obaja moje veľké pokladíky. Keď som ju zbadala u Ivky, nedokázala som odolať. Dnes trošku ľutujem iba to, že som si nedala priviesť aj ostatné. Možno na mňa v Prahe počkajú.

Táto bábika je momentálne pre mňa najkrajším, najlepším, najúžasnejším darčekom a splnením jedného môjho obrovského sna. Mnohí asi už tušíte prečo a tí, ktorí nie, tak si asi klepete na čelo, však táto bábika je bežne dostupná v Dráčiku a nestojí 100€.

Táto slečna je síce u mňa omylom, ale vlastne som z nej úplne nadšená. Nakoľko je to moja prvá oficiálna čokoládová morská panna. No nie je to úžasné, ak sa vám omylom splní zberateľský sen?

Hoci som si povedala, že škôlkárky už hanobiť nebudem, týmto dvom som nedokázala odolať. No povedzte úprimne, kto by ste ich nezachránili za 1€/kus?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....