piatok 23. januára 2015

Ach tie topánky!

Nedávno som v mobile našla ešte pár zapatrošených fotiek. Dnes vám ukážem ako skončili tri moje obchodíky s ázijskými predajcami na ebay. Najhoršie na tom bolo, že topánky ani neboli pre mňa. Našťastie, že záujemkyni to až tak nevadilo. Všetko som vyreklamovala a tak som jej ich mohla poslať ako darček.

Nákup číslo jeden. Dostala som objednávku na fialové kozačky

Skoro ma porazilo, keď som prešťastná po dvoch týždňoch rozbalila balíček. Ružové balerínky. Juch 

Nákup číslo 2 dopadol hádam ešte horšie ako číslo jeden.


Tretí nákup dopadol najlepšie. Niektoré kúsky sa dokonca zhodovali s obrázkom, horšie bolo, že niektoré kúsky sa zhodovali s kúskami s nákupu dva.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....